Resultats de la cerca frase exacta: 186

Diccionaris terminològics  | Comunicació. Audiovisuals
1. animació per vèrtexs
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Tècnica d'animació de personatges en 3D consistent a recrear el moviment d'un personatge per mitjà de la modificació dels vèrtexs de cadascun dels polígons que el conformen. [...]
2. bescanvi per producte
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Modalitat publicitària en què l'anunciant, a canvi de la cessió gratuïta d'espais o temps publicitaris, ofereix un servei o cedeix al suport publicitari productes que fabrica o distribueix. [...]
3. bescanvi per programa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Modalitat publicitària en què l'anunciant, a canvi de la cessió gratuïta de temps publicitari, finança o produeix un programa de ràdio o de televisió, generalment concebut d'acord amb les seves necessitats de comunicació. [...]
4. cost per acció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre d'accions preestablertes que duu a terme l'usuari vinculades amb l'espai objecte de publicitat. [...]
5. cost per clic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre de clics de visitants únics que rep l'espai objecte de publicitat. [...]
6. cost per compromís
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre d'interaccions que estableixen els usuaris amb l'espai objecte de publicitat. [...]
7. cost per contacte
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció dels contactes que aconsegueix procedents de l'espai objecte de publicitat. [...]
8. cost per mil
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga per cada mil vegades que es mostra l'espai objecte de publicitat. [...]
9. fotogrames per segon
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Indicador de qualitat de la imatge que es basa en el nombre de fotogrames que apareixen a la pantalla per segon. [...]
10. il·luminació per píxels
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Tècnica d'il·luminació consistent a calcular el valor de llum que rep un objecte gràfic en cadascun dels píxels que el componen en sotmetre'l a renderització. [...]
Pàgines  1 / 19 
Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>